back
3 stepPassenger data and payment
Train
Train type
Carrier
Price
fromtorubles
Seats
Car type
Services
FAQ
  • It is very easy to buy an e-ticket on our website:

    1. Select the route and date
    2. Select a train
    3. Select the number of passengers
    4. Enter your personal data
    5. Please select payment method
    6. Confirm the order, and the e-tickets will be emailed to you
  • Without electronic registration: paper ticket and passport.

    With electronic registration: show the ticket on your phone's screen (or a printed ticket) and your passport.

    For children: birth certificate and ticket.

    1. go to the website;
    2. go to the My Orders tab or your Personal Account;
    3. select the order and the number of tickets you wish to return;
    4. enter your passport number;
    5. click "Ticket return";
    6. click "check the refund amount";
    7. The refund amount will be displayed on the screen, and you just need to click "Confirm ticket refund";

    If the refund was successful, you will receive a confirmation email.

  • The law allows you to take a pet in a cage or in a container on the train. To do this, you have to buy a separate ticket at the ticket office. Large pets can only be carried in 4-person sleeper compartments or 2-person sleeper cars (you need to book the whole compartment). Veterinary documents are mandatory for international trips.

  • You can buy e-tickets for local, long-distance and international trains on the website. An e-ticket is a paperless ticket containing all the details of your trip. You can save it on your smartphone or tablet and show it on the screen when boarding.

  • You cannot change an e-ticket online: you can only return it or buy a new one, or you can change it at the ticket office.

  • If there is only one wrong letter and/or number, you can board the train without changing anything. If there is a mistake in your date of birth, and it does not affect the ticket price (it was not issued at the child fare), you do not have to correct it.

    If there are more mistakes, you need to get a new ticket. There are two ways of doing this:

    1. At the ticket office; the service costs RUB 236.40. According to the rules, the details can be changed only on a Federal Passenger Company (FPC) ticket. In practice, it is also possible for other carriers.
    2. You can also inform the conductor before departure. The price is RUB 200. This service is only available for FPC trains.
Found 1 train
Sort by
Mon, 04 11
Tue, 05 11
Wed, 06 11
Thu, 07 11
Fri, 08 11

Novorossiysk - Moscow (Kazanskiy Station): Премиум train tickets

Отправление и прибытие поезда (en)по местному времени (en)по московскому времени (en)
EC

NovorossiyskMoscow

ФПК
ТКС
Cars with a higher level of comfort and service quality. We recommend it!
Express train Named train
This train contains seats for passengers with pets
This train includes cars where meals are served
This train includes cars with newspapers available
This train includes cars with bed linen available
This train includes cars with personal hygene kits available
This train includes cars with TVs
This train includes air-conditioned cars
This train includes cars with a non-refundable rate
21 h 36 min
21:00SeatsWed, 06 NovNovorossiyskStation Novorossiysk
9.1
Train rating
18:36SeatsThu, 07 NovMoscowKazanskiy station
9.1
Compartment
Все хорошо!
9.3
Economy class sleeper car
Все отлично по поезду, только не понравилось что сократили время стоянки до 5 минут почти на всех остановках, это очень не удобною
9.7
2-person sleeper car
Ехала поездом N29 Новоросийск-Москва 30 августа. Понравилось все! Вагон СВ. Билет купила заранее по цене ниже чем на остальные дни (понедельник). Очень понравилась искренняя доброжелательность и желание помочь персонала (в первую очередь проводницы, сотрудниц вагона-ресторана). При посадке проверяются документы пассажира, электронный билет не надо распечатывать. Исключительная чистота в вагоне. В купе СВ сразу застелены постели. Две подушки на пассажира. Исключительно свежее кипельнобелое белье. Одеяло легкое, но теплое. В вагоне работал кондиционер в комфортном режиме. Проводница после отправления заходила в купе и рассказывала о вагоне и купе СВ (что где). В т.ч. розетка электрическая под столиком, где расписание, бойлер с горячей водой, туалеты, что можно приобрести и заказать у проводника из еды и товаров с символикой РЖД и проч. Заранее узнала о пожеланиях меню обеда (совсем не ожидала что он включен в стоимость билета). Обед вкусный на традиционной тарелке с вилкой/ножом (не пластик). Столики в купе сразу сервированы чашками с блюдцами, корзинкой с чаем, шоколадкой, булочками и водой и проч. Каждому пассажиру дается набор путешественника (тапочки, расческа, зубная щетка и паста, мыло...). Биотуалеты, которыми можно пользоваться вне зависимости от того стоит или движется поезд. Создалось ощущение, что туалеты тщательно убирают после каждого посещения. О наличии туалетной бумаги, салфеток, даже влажных, гигиенических бумаг для унитаза, мыла в дозаторе даже не говорю - все на месте. Рекомедую такое путешествие!
8.3
Lux compartment
Замените старые советские вагоны, которые не выдерживают таких скоростей! Ехал , как в шторм 9 баллов на лодке !
Total reviews38Collapse
 
 
Economy class sleeper car
from2 535,4 R38 seats
Compartment
from4 787,9 R189 seats
2-person sleeper car
from12 086,7 R32 seats
Lux compartment
from25 634,3 R10 seats

Using the IM web system