It is very easy to buy an e-ticket on our website:
Without electronic registration: paper ticket and passport.
With electronic registration: show the ticket on your phone's screen (or a printed ticket) and your passport.
For children: birth certificate and ticket.
If the refund was successful, you will receive a confirmation email.
The law allows you to take a pet in a cage or in a container on the train. To do this, you have to buy a separate ticket at the ticket office. Large pets can only be carried in 4-person sleeper compartments or 2-person sleeper cars (you need to book the whole compartment). Veterinary documents are mandatory for international trips.
You can buy e-tickets for local, long-distance and international trains on the website. An e-ticket is a paperless ticket containing all the details of your trip. You can save it on your smartphone or tablet and show it on the screen when boarding.
You cannot change an e-ticket online: you can only return it or buy a new one, or you can change it at the ticket office.
Если ошибка в 1 букве и/или в 1 цифре, менять ничего не нужно, вас посадят на поезд. (en)
Ошибка в дате рождения (день, месяц, год) не допускается перевозчиком. (en)
Пассажиру следует обратиться в кассу вокзала до отправления поезда для уточнения возможности корректировки данных в билете. (en)
Если ошибок в фамилии, имени или отчестве или в номере документа больше одной также следует обратиться в кассу вокзала до отправления поезда. Стоимость переоформления составит 222 руб. 70 коп. (en)
Или можно оформить возврат билета на сайте и приобрести новый, указав корректные данные. (en)
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN""http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <HTML><HEAD><TITLE>Service Unavailable</TITLE> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" Content="text/html; charset=us-ascii"></HEAD> <BODY><h2>Service Unavailable</h2> <hr><p>HTTP Error 503. The service is unavailable.</p> </BODY></HTML>
You can leave comments on the quality of service operation using the feedback form.
To the main page